Ciele kvality

„PENZIÓNU“, Zariadenia sociálnych služieb Topoľčany vychádzajú z komponentov politiky kvality zariadenia, ktoré konkretizujú.

1.1 Certifikovať systém manažérstva kvality podľa S TN EN ISO 9001:2016
Zodpovednosť: riaditeľ, manažér kvality                                           Termín: 31. 12. 2027

1.2 Digitalizácia odborných procesov
Zodpovednosť: riaditeľ, vlastníci odborných procesov                 Termín: 31. 12. 2025

1.3 Zlepšenie hodnotenia zo strany klientov pri zisťovaní spokojnosti a to nasledovne:

  • oblasti s priemerným hodnotením 2.00 a vyšším budú hodnotené pod 2.00,
    teda 1.99 a menej a
  • oblasti s priemerným hodnotením 1.50 a vyšším budú hodnotené 1.49 a menej.

Pri vyhodnocovaní cieľu 1.3 sa bude prihliadať na vplyv hodnotenia externých položiek. Konkretizácia cieľových hodnotení sa nachádza v prílohe číslo 1 tohto dokumentu. Zodpovednosť: riaditeľ, manažér kvality, vlastníci procesov, vedúci oddelení

Termín: termín zisťovania spokojnosti

Príloha číslo 1: Konkretizácia cieľových hodnotení k cieľu 1.3